Hej verden!

Det handler om overblik​

VIP Assist er yderst populært blandt virksomheder med udenlandske gæster, vigtige forretnings-forbindelser eller som assistance ved et kundebesøg. Sammen med virksomheden planlægger vi mødet omhandlende jeres gæst og tankerne forbundet dertil. Under forløbet får virksomheden frigjort arbejdsopgaverne vedrørende forløbet og fokus kan forblive på gæsten og forretningerne.

Hvad er forskellen?​

Os. Vores netværk består af årtiers forretning og relationer, hvilket sikre de rigtige kontakter, samt adgang til de bedste resultater i alle kroge af serviceindustrien, og på alle niveauer. Dertil er vi diskret med under afvikling for at gardere en konstant tilfredsstillelse af forløbet. Som virksomhed betyder det 1 kontakt til alle elementer, 1 faktura, og 1 adgang til byens bedste alle døgnets timer under forløbet.

Vores rolle​

EvenPlanners rolle er forskellig alt efter virksomhedens ønske om assistance. Opgaverne varierer fra en almindelig kundemiddag, til fint besøg fra udlandet med 5 dages program fra morgen til aften. Vi håndterer alle praktiske og logistiske opgaver, sikre at alle er i trygge hænder, og tager os af forløbet ned til mindste detalje. Jeres rolle er at gøre gæsten selskab under forløbet, uden tanke for andet.

FORESPØRGSLER

Alle forespørgsler store som små, er velkomne hos EventPlanners. Al kontakt behandles fortroligt og er uforpligtende.    Det samme er vores tilbud, uanset type af event. EventPlanners bestræber sig på at besvare alle forespørgsler indenfor 24 timer.

KONTAKT

Mandag – Fredag kl.: 09:00 – 17:00
Tlf.: (+45) 51 95 80 00
E-mail: info@eventplanners.dk 

Personlig (reception)
Tuborg Boulevard 12. 3.sal
2900 Hellerup      

kontakt via FORMUlar