MESSE EVENT

Hvor skal vi hen?

Uanset destinationen for messen, er fagfolk et stærkt kort at have på hånden. At kunne sikre sig de opti-male salgsvilkår og branding må være ønskescenariet for enhver virksomhed. Med vores kendskab til events sikrer vi komplet kontrol over hele forløbet fra start til slut. Vi hjælper med personale, logistik og alle praktiske elementer. Af erfaring kan vi fortælle, at der er flere praktiske elementer end først antaget.

I skal være anderledes

I alle brancher er der messer. Leverandører i massevis, der på et lille område skal overbevise kunder og indkøbere om, at deres produkt er de helt rigtige. Det gælder derfor om at skille sig ud fra mængden, opføre noget specielt og originalt indenfor virksomhedens område. Med gode og unikke idéer til events og stande sørger vi for, at jeres virksomhed ikke bliver overset i et hav konkurrenter.

Valg af samarbejdspartner

Det er vigtigt, at man som samarbejdspartner forstår den tillid, der vises, når ens virksomhed bliver hyret til en opgave som denne. Og det gør vi. Under hele forløbet er vi opmærksomme på, at jeres renomme og omdømme konstant bliver iagttaget fra alle vikler, og af alle deltagende. Med EventPlanners som leverandør garanterer vi et professionelt produkt og håndtering af jeres messe event.

FORESPØRGSLER

Alle forespørgsler – store som små – er velkomne hos EventPlanners. Al dialog behandles fortroligt og er uforpligtende.
Det samme er vores tilbud, uanset type af event. EventPlanners bestræber sig på at besvare alle forespørgsler indenfor 24 timer.

KONTAKT

Mandag – Fredag kl.: 09:00 – 17:00
Tlf.: (+45) 51 95 80 00
E-mail: info@eventplanners.dk 

Personlig (reception)
Tuborg Boulevard 12. 3.sal
2900 Hellerup      

kontakt via FORMUlar