Som kunde kan det være rart...

SÅDAN ARBEJDER VI

…at få et overblik af arbejdsprocessen bag et event hos EventPlanners. Vi har gjort det overskueligt ved at udarbejde neden-stående skabelon bestående af 6 trin. Fra første kontakt til endt event. Under de enkelte afsnit får kunden en ide om det praktiske forløb og forståelsen af de forskellige faser under planlægningen af virksomhedens event. Et kundeforløb kan variere alt afhængig af type og størrelsen af opgaven men vil typisk indeholde nedenstående 6 trin.

1. KONTAKT & DIALOG

1.

Vores arbejde starter med en uforpligtende dialog med jer som vores mulige kunde. Her mødes ønsker, behov og budget med rådgivning og forslag. Vi får et overblik over opgaven og får lagt de vigtigste detaljer på plads.

2. IDEUDVIKLING & TILBUD

2.

Efter vores indledende dialog, arbejder vi videre på forestillingen omkring arrangementet og udarbejder et tilbud. Dette præsenteres i et oplæg, hvor vi præsenterer vores tilbud og idé med udgangspunkt i vores tidligere samtale.

3. FREMVISNING & PRØVESMAGNING

3.

Uanset opgaven, fremvises en eller flere lokationer. Der sker forventnings-afstemning i forhold til lokation, niveau og personale. Internt drøftes muligheder, og ved større events er prøvesmagning af mad og vin en del af forløbet.

4. ACCEPT & PLANLÆGNING

4.

Falder oplægget i jeres smag, går vi videre til planlægningen af arrangementet. Med virksomhedens input, dykker vi ned i processen og det logistiske. Fremgangen bliver løbende drøftet med festudvalget eller kontaktpersonen for virksomheden.

5. AFVIKLING & KOORDINERING

5.

Med en nøje tilrettelagt drejebog afvikler vi eventet. Drejebogen godkendes før starten af arrangementet, så alle parter er enige om forløbet. Under afviklingen kan I løbende blive orienteret om forløbet, så I har en finger på pulsen, hvis dette ønskes.

6. EVALUERING & FEEDBACK

6.

Efter endt event er det tid til evaluering. Sammen gennemgår vi eventet for at sikre, at I som kunder er tilfredse med forløbet og udfaldet. Det er en dialog, hvor vi ser på det samlede forløb, modtager feedback, og sikrer en ordentlig afslutning.

vores værdier

Hos EventPlanners er vores værdigrundlag forudsætningen for at skabe et godt team og en attraktiv sparringspartner. Værdier-ne er af afgørende vigtighed, og de sætter kursen for, hvordan vi agerer og træffer beslutninger. Alle aspekter af vores arbejde lige fra valget af Samarbejds-partnere og leverandører til teamet bag EventPlanners – afspejler vores virksomheds værdier. Vigtigst af alt, så hjælper værdierne os med indfrielsen af de forventninger, som vores kunder har til deres events og os.

EFFORT

Vores indsats bidrager til udfaldet. Derfor er det yderst vigtigt for EventPlanners konstant at yde en indsats, uanset udgangspunktet. Kan det gøres bedre, smartere, hurtigere? Alle parametre spiller ind for et godt resultat. Når EventPlanners konstant yder en indsats igennem hele forløbet, vil det påvirke resultatet og efterlade et eminent indtryk hos kunden. Eller endnu bedre, hos virksomhedens gæster.

EMOTION

Når gæsterne ankommer til jeres event, vil de naturligt mærke forskellige følelser. Vi lægger stort vægt på, at det er de rigtige. Gæsterne skal mærke et observer-ende og begejstret personale. De skal føle, at I som virksomhed sætter pris på deres deltagelse og pris på dem. Igennem eventet skal indtrykkene forblive positive, og gæsterne skal efterlades med en forrygende oplevelse fra start til slut.

EFFECT

Anledningen for et event, uanset hvilket, er at skabe en effekt. Intentionen om at gøre noget positivt for de deltagende og skabe begej-string er fællesnævneren. Som virk-somhed tilbagebetales denne indsats med skabelsen af en værdi. En værdi bestående af glade og værdsatte ansatte, kunder eller samarbejds-partnere. Derfor har vi fokus på effekten af jeres event, og den værdi, eventet skaber for jeres virksomhed.

teamet bag

EventPlanners består af en solid blanding af branchefolk med erfaring og kendskab til branchen. Erfaringerne er fra alle grene af servicesektoren, og dette giver et rutineret team med et kendskab og netværk i alle afkroge af branchen. Teamet udgør en gruppe faste medarbejdere, som i det daglige står for driften af eventbureauet. Afhængig af opgaven, udvides teamet til netop det antal medarbejdere, som kræves for et succesfuldt event.