VIP ASSIST

Det handler om overblik

VIP Assist er yderst populært blandt virksomheder med udenlandske gæster, vigtige forretnings-forbindelser eller som assistance ved et kundebesøg. Sammen med virksomheden planlægger vi mødet med jeres gæster og overvejelserne forbundet hermed. Virksomheden får frigjort arbejdsopgaver vedrørende forløbet, og fokus kan forblive på gæsten og forretningerne. 

Hvad er forskellen?

Vores netværk består af årtiers forretninger og relationer, hvilket sikrer de rigtige kontakter samt adgang til de bedste resultater i alle kroge af serviceindustrien og på alle niveauer. Dertil er vi diskrete under afviklingen for at sikre en konstant tilfredshed med forløbet. Som virksomhed betyder det 1 kontakt til alle elementer, 1 faktura og 1 adgang til byens bedste i alle døgnets timer under hele forløbet.

Vores rolle

EvenPlanners rolle er forskellig alt efter virksomhedens ønske om assistance. Opgaverne varierer fra en almindelig kundemiddag til fint besøg fra udlandet med 5-dages program fra morgen til aften. Vi håndterer alle praktiske og logistiske opgaver, sikrer, at alle er i trygge hænder, og tager os af forløbet ned til mindste detalje. Jeres rolle bliver at gøre gæsten selskab, uden tanke på andet.

FORESPØRGSLER

Alle forespørgsler – store som små – er velkomne hos EventPlanners. Al dialog behandles fortroligt og er uforpligtende.    Det samme er vores tilbud, uanset type af event. EventPlanners bestræber sig på at besvare alle forespørgsler indenfor 24 timer.

KONTAKT

Mandag – Fredag kl.: 09:00 – 17:00
Tlf.: (+45) 51 95 80 00
E-mail: info@eventplanners.dk 

Personlig (reception)
Tuborg Boulevard 12. 3.sal
2900 Hellerup      

kontakt via FORMUlar