RECEPTION

Alt det praktiske

Som ethvert andet event er forberedelse og logistiske opgaver en vigtig del af en reception. EventPlanners udarbejder den type af reception, som virksomheden ønsker, og skaber et arrangement i tråd med beslutningerne. I tæt samarbejde med kunden kigger vi forløbet igennem ned til mindste detaljer, og vi udvikler en drejebog, så dagen er under fuld kontrol.

Tid til gæsterne

Uanset om det er en større eller mindre reception, er et element afgørende: gæsterne. At sammen med sine gæster kunne nyde dagen uden bekymring mærkes under hele receptionen, uanset anledningen. Tid til at tale med gamle bekendte, venner eller familie og frit færdes blandt de inviterede gæster sender et signal om, at de er betydningsfulde, og at virksomheden værdsætter deres deltagelse. 

Rammerne for dagen

Afhængigt af virksomhedens ønsker kan rammerne være alt fra egne lokaler, en restauration til et af byens hoteller eller måske noget helt fjerde. Når budgetrammen for eventet er fastlagt, kigger EventPlanners på mulighederne, og med valget af lokationen sikrer vi herefter de optimale kulisser indeholdende de elementer, som virksomheden ønsker – fra stort til småt.

FORESPØRGSLER

Alle forespørgsler – store som små – er velkomne hos EventPlanners. Al dialog behandles fortroligt og er uforpligtende.
Det samme er vores tilbud, uanset type af event. EventPlanners bestræber sig på at besvare alle forespørgsler indenfor 24 timer.

KONTAKT

Mandag – Fredag kl.: 09:00 – 17:00
Tlf.: (+45) 51 95 80 00
E-mail: info@eventplanners.dk 

Personlig (reception)
Tuborg Boulevard 12. 3.sal
2900 Hellerup      

kontakt via FORMUlar